Έχετε ένα όμορφο και καλοσχεδιασμένο website που προσελκύει επισκέπτες τι συμβαίνει όμως και οι πώλησης στο e-shop δεν «τραβάνε»;
Την μισή «μάχη» την έχετε κερδίσει ήδη πάμε να δούμε πως θα κερδίσετε και την άλλη μισή δηλαδή πώς να βοηθήσετε τους επισκέπτες σας να βρουν αυτό που ψάχνουν στην ιστοσελίδα σας και να κλείσουν την παραγγελία!
Οι μέρες που οι καταναλωτές ψώνιζαν με ευκολία έχουν περάσει για να είστε λοιπόν ανταγωνιστικοί σε ένα περιβάλλον που όλα αλλάζουν, καλό θα ήταν να δώσετε σημασία σε κάποια πράγματα.
Landing pages - Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός.
Ένας πολύ βασικός κανόνας είναι η πληρωμένη διαφήμιση (μιλάμε για τα ad words) να στέλνει τον επισκέπτη σας κατευθείαν στην σελίδα με τα προϊόντα ή τις προσφορές και όχι στην αρχική.
Να ξέρετε ότι όσο καλύτερες και εύχρηστες, είναι αυτές οι σελίδες τόσο το καλύτερο για τους επισκέπτες. Κάνεις δεν θέλει να χάνει τον χρόνο του σε ένα website που πρέπει να σπαζοκεφαλιάσει ή να χάσει πολύ χρόνο μέχρι να αγοράσει αυτό που τον ενδιαφέρει.
Περιγραφές προϊόντων και SEO
Μπορεί να μην το έχετε σκεφτεί αλλά η περιγραφή των προϊόντων σας έχει καθοριστική σημασία για δυο λόγους.
Η σωστή περιγραφή του προϊόντος αφενός δίνει στους πελάτες σας την ευκαιρία να καταλάβουν αν είναι αυτό που ψάχνουν, αφετέρου βοήθα τις μηχανές αναζήτησης να το εντοπίσουν και να το εμφανίσουν. Ακόμα και ο σχεδιασμός του e-shop, τα χρώματα, η τοποθέτηση των προϊόντωνέχουν την σημασία τους!
Επιπλέον οι σωστές λέξεις κλειδιά θα σας δώσουν προβάδισμα και θα σας εμφανίζουν ψηλά! Εξίσου σημαντικό είναι ότι δημιουργώντας ένα μοναδικό περιεχόμενο αποκλείεται την περίπτωση η ιστοσελίδα σας να φιλτράρεται ως spam στις μηχανές αναζήτησης.
Ταχύτητα – Ο πιο γρήγορος κερδίζει
Φανταστείτε να θέλετε να ολοκληρώσετε την ηλεκτρονική αγορά σας και να περιμένετε…. …να περιμενετε…να περιμένετε …πότε θα φορτώσει η σελίδα ή πότε θα ξεκολλήσει . Καταστροφή !!!
Κάνεις δεν πρόκειται να περιμένει για πολύ, θα φύγει από το δικό σας e-shop και θα ψάξει άλλου, μην επιτρέψετε να συμβεί αυτό . Φροντίστε λοιπόν τα δέοντα!
Checkout η μεγάλη πρόκληση
Να θυμάστε ότι όταν η διαδικασία πώλησης έχει φτάσει στο check out είστε μισό βήμα πριν την ολοκλήρωση του στόχου. Μη χάσετε εκεί το παιχνίδι! Συντομεύστε την διαδικασία check out ,διευκολύνετε τους χρηστές να επιστρέφουν στο sign in στάδιο( αν χρειάζεται )και φροντίστε να αποθηκεύονται τα δεδομένα σε κάθε step με έξυπνους αλγορίθμους .
Μεταφορά - Γρήγορα ναι ακριβά όχι!
Και έτσι φτάσαμε στην αγορά και τώρα ο πελάτης σας ανυπομονεί να πάρει στα χεριά του το νέο του απόκτημα! Όσο πιο γρήγορα φτάσει στα χεριά του τόσο πιο ευχαριστημένος θα είναι. Να μη του κοστίσει όμως τα μαλλιά της κεφαλής του…
Διευκρινίστε το ακριβές κόστος shipping και τον χρόνο μεταφοράς και μείνετε πιστοί σε αυτό. Κανείς δεν θέλει να περιμένει πολύ και ακόμα χειρότερα κάνεις δεν θέλει να του εμφανίζονται έξτρα χρεώσεις από το πουθενά! Αυτές οι τακτικές έχουν κακά αποτελέσματα και ο πελάτης είναι πολύ πιθανόν να ακυρώσει την παραγγελία .
Αν μπορείτε να προσφέρεται δωρεάν shipping έχετε προβάδισμα σε σχέση με τους συναγωνιστές σας, αν πάλι δεν έχετε αυτή την δυνατότητα τουλάχιστον μην επιβαρύνετε τους πελάτες σας με «κρυφές» χρεώσεις λογω μεταφοράς ή για άλλους λόγους.
Είναι το ταμπλετ η νέα βιτρίνα του e-shop σας;
Το έχουμε πει και θα το ξαναπούμε, η αύξηση των χρηστών που περιηγούνται στο ιντερνετ από το ταμπλετ και το κινητό είναι ραγδαία! Ειδικά εσείς που έχετε e-shop ωφελείστε σημαντικά αν η ιστοσελίδα σας είναι mobile friendly.
Αξιοποιήστε τα social media
H προβολή στα social media ( facebook, twitter, pinterest κ.α) δίνει ώθηση στις πωλήσεις σας! Aξιοποιήστε τα όσο μπορείτε!