Inbound Marketing

Πως να αυξήσετε τα κέρδη της επιχείρησης σας με 4 απλά βήματα.

Σε ένα περιβάλλον που οικονομικά πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο είναι δύσκολο ειδικά για τις μικρές επιχειρήσεις να επιβιώσουν και πολύ περισσότερο να αυξήσουν τα κέρδη τους .

Το marketing είναι το κλειδί για να γνωρίσει ο κόσμος τα προϊόντα σας και να τα αγοράσει. Τι γίνεται όμως όταν δεν υπάρχει το ανάλογο budget;

Mπορείτε να διαφημίσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας αποδοτικά και χωρίς να ξοδέψετε πολλά χρήματα επενδύοντας στις νέες τεχνολογίες!

 

Πως θα το καταφέρετε αυτό;

Μεταπηδήστε από το outbound στο inbound marketing

Με απλά λόγια προτιμήστε τις νέες τάσεις που επικρατούν στο χώρο της διαφήμισης οι οποίες διαφέρουν από τις παραδοσιακές διαφημιστικές τακτικές που ξέραμε μέχρι σήμερα.

Βασική φιλοσοφία του inbound marketing είναι η δημιουργία και ο διαμοιρασμός δωρεάν περιεχομένου στο ίντερνετ και τα social media. Αυτή άλλωστε είναι και η πιο πετυχημένη στρατηγική SEO για να βγείτε στις πρώτες θέσεις στις μηχανές αναζήτησης της Google.

Tι είναι το inbound marketing;
Διαβάστε το σχετικό αρθρο εδώ

Αυτό θα το καταφέρετε αν ακολουθήσατε προσεκτικά τα 4 παρακάτω βήματα:

1. Προσελκύστε το κοινό σας στην ιστοσελίδα σας :

Πανίσχυρα εργαλεία στα χέρια σας τα social media ( facebook, pinterest, instagram, twitter, blogs κ.α) Δημοσιεύτε άρθρα, τραβήξτε ωραίες φωτογραφίες, μιλήστε για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας και διαμοιράστε το περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η Google Θα σας ανταμείψει για αυτό. Παραπέμψτε το κοινό σας στην ιστοσελίδα σας σας για περισσότερες πληροφορίες.

2. Μετατρέψτε τους επισκέπτες σε πελάτες :

Η εγγραφή του επισκέπτη στη λίστα σας και στο site σας είναι το μέσο που διαθέτετε για να κάνετε τον επισκέπτη της ιστοσελίδας σας εν δυνάμει πελάτη. Οπότε μην ξεχνάτε να συμπεριλάβετε μια φόρμα εγγραφής στη λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας. Πολύ χρήσιμα είναι τα landing pages, τα δωρεάν ebooks, τα βίντεο μαθήματα και άλλα.

3. Κλείστε την πώληση:

Από τα σημαντικότερα πράγματα που πρέπει να φροντίσετε είναι το κλείσιμο της πώλησης . Οι διαφημίσεις και ο καθαρός ιστότοπος διασφαλίζουν ότι ο πελάτης σας θα φτάσει στο ταμείο…. αν όχι τότε κάτι δεν πάει καλά στον ιστοχώρο που έχετε φτιάξει. Ίσως να μην είναι εύκολη η διαδικασία του check out. Ο επισκέπτης δεν θέλει να χάσει πολύ χρόνο ή να πονοκεφαλιάσει. Μπορεί να μην έχει πιστωτική κάρτα. Βοηθήστε τον επισκέπτη να κάνει με ένα κλικ την παραγγελία.

4. Ενθουσιάστε τους πελάτες σας.

Καταπλήξτε τους πελάτες σας ξεπερνώντας τις προσδοκίες τους, κάνοντας τους να έρθουν πίσω ζητώντας περισσότερα. Αυτοί που κάνουν πραγματικά καλές πωλήσεις ξέρουν ότι για να λαβουν… πρεπει προηγουμένως να έχουν προσφέρει περισσότερα από ότι ζητάνε οι πελάτες τους!

Share this Post:
κατασκευη ιστοσελιδας seo