πως να κανεις καλυτερο eshop,πως να κανεις καλυτερο eshop,πως να κανεις καλυτερο eshop,πως να κανεις καλυτερο eshop

Πως να κάνετε το e-shop σας ανταγωνιστικό και καλύτερο από όλα τα άλλα!

Σε μια εποχή όπου ο ...on line ανταγωνισμός είναι μεγαλύτερος από ποτέ είναι σημαντικό να παλέψεις ώστε το δικό σου e-shop και τα προϊόντα σου να ξεχωρίσουν ανάμεσα στον σωρό και να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών, οι όποιοι θα τα αγοράσουν ξανά και ξανά.

Την μισή «μάχη» την έχετε κερδίσει ήδη. Πάμε να δούμε πως θα κερδίσετε και την άλλη μισή, δηλαδή πώς να βοηθήσετε τους επισκέπτες σας να βρουν αυτό που ψάχνουν στην ιστοσελίδα σας και να κλείσουν την παραγγελία!

Πως; Υπάρχουν μερικά tips για να κάνει το δικό σου e-shop την διαφορά και τα προϊόντα σου να αναδειχθούν.

  • Πες την ιστορία σου

    Αν η εταιρεία σου ή το προϊόν που πωλείς έχει την δική του μοναδική ιστορία, που το κάνει εξ’αρχής διαφορετικό από την μάζα, πες την στο κοινό σου οπωσδήποτε!
    Τι θέλω να σου πω, θα φέρω σαν παράδειγμα την γνωστή εταιρεία υποδημάτων Tom’s, η οποία για κάθε προϊόν που αγοράζει ο καταναλωτής, η εταιρεία προσφέρει δωρεάν ακόμα ένα σε κάποιον που το έχει ανάγκη αλλά και συμβάλει ώστε οι άνθρωποι να έχουν πρόσβαση σε καθαρό νερό.
    Η εταιρεία ενημερώνει ακριβώς τον χρήστη πως μπορεί ο ίδιος με την αγορά του να βοηθήσει, δημιουργώντας καλύτερες συνθήκες στην ζωή των άλλων ανθρώπων που έχουν ανάγκη.
    Μην διστάσετε λοιπόν και εσείς να μοιραστείτε την ιστορία της δικής σας μικρής επιχείρησης που θα την κάνει ιδιαίτερη και ξεχωριστή στα μάτια του κοινού της. toms campaign

  • Πιστέψτε στην δύναμη του video «Πώς να...!»

    Πρέπει να είναι οι δυο πιο δημοφιλείς μικρές λέξεις στο YouTube και το Google. Παλιά όταν ήθελες να μάθεις κάτι πήγαινες σε ένα μαγαζί, ρωτούσες τον υπάλληλο και τέλος.
    Σήμερα το πρώτο πράγμα που θα κάνεις είναι να ανατρέξεις στο διαδίκτυο. Τις περισσότερες φορές η απάντηση που ψάχνεις βρίσκεται σε ένα βιντεάκι που σύντομα, απλά και κατανοητά σου δίνει τις απαντήσεις που ψάχνεις.
    Το ίδιο θέλουν και οι πελάτες του e-shop σου, γιατί να μην τους διευκολύνεις;
    Πολλές μεγάλες εταιρείες, ιδίως στον χώρο της κοσμετολογίας, βασίζονται στα εκπαιδευτικά «πώς να...» βίντεο για να μοιραστούν με τους επισκέπτες τους, μυστικά, tips, και άλλες πληροφορίες.
    Για παράδειγμα η Lancôme έχει ειδική ενότητα «Make up Tips», στην οποία προβάλλει τα προϊόντα της και δείχνει πως χρησιμοποιούνται, διευκολύνοντας τις γυναίκες να διαλέξουν αυτό που τους ταιριάζει (και τελικά να το παραγγείλουν από το e-shop) Γιατί να μην κάνεις και εσύ το ίδιο;
    Το βίντεο είναι δυνατό χαρτί στα χεριά σου, κρατά το αυτό που σου λέω. Πολλοί άνθρωποι προτιμούν να δουν ένα βίντεο από το να διαβάσουν ένα κατεβατό οδηγίες!
    Φτιάξε χαριτωμένα «πώς να….» βίντεο, ανέβασε τα στην ιστοσελίδα σου, μοιράσου τα στα social media και δες την δημοφιλία και τις πωλήσεις σου να ανεβαίνουν! toms campaign

  • Social Media

    Δεν χρειάζεται να σου πω τίποτα για την δύναμη των social media, αφού ήδη ξέρεις ότι μπορούν να γίνουν ο συνδετικός σου κρίκος με τους επισκέπτες του e-shop σου. Το θέμα είναι να αξιοποιήσεις αυτή την δύναμη, καθώς, έχεις την δυνατότητα ακόμα και να πουλάς τα προϊόντα σου μέσω των κοινωνικών δικτύων.
    Αυτό που πρέπει να κάνεις πρώτα από όλα για να τα καταφέρεις, είναι να φέρεις followers στo website σου και αυτό θα το καταφέρεις κάνοντας share links στις landing pages. Μετά το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να δείξεις στους επισκέπτες σου πόσο καταπληκτικά είναι τα προϊόντα που πωλείς στο e-shop αλλά και φρέσκες ιδέες για το πώς να τα χρησιμοποιήσουν.

  • Η επαγγελματική φωτογραφία είναι βασιλιάς!

    Υπάρχει ένας αλλά απλός λόγος που η επαγγελματική φωτογραφία δίνει μοναδικότητα στο e-shop σου. Είναι η βιτρίνα σου και πρέπει να είναι λαμπερή και καλαίσθητη!
    Αν είχες ένα κατάστημα στον πιο εμπορικό δρόμο της πόλης θα δεχόσουν ποτέ τα προϊόντα σου να βρίσκονται σε μια κακόγουστη βιτρίνα; Φυσικά όχι...
    Πρέπει οι επισκέπτες στο e-shop να βλέπουν το προϊόν σου και να θέλουν να απλώσουν το χέρι μέσα από την οθόνη και να το αρπάξουν. Αυτό το συναίσθημα ακριβώς θέλεις να δημιουργήσεις. Είναι ο σίγουρος τρόπος να αποσπάσεις το «κλικ» που οδηγεί στην αγορά του προϊόντος.

Η Cosmart ειδικεύεται στην κατασκευή επιτυχημένων e-shop, για γνωστές φίρμες της αγοράς για περισσότερα από 15 χρόνια και μου υπογράμμισαν πόσο πολύ πιστεύουν στην δύναμη της φωτογραφίας που θα τραβηχτεί, στο σωστό μέρος, την κατάλληλη στιγμή.
Υπέροχες φωτογραφήσεις από διαφορετικές διαφημιστικές καμπάνιες. Το φως του ήλιου, οι σκιές, οι άνθρωποι, ακόμα και το ίδιο το αντικείμενο της φωτογράφισης μπορεί να δείξει τόσο διαφορετικό!
http://www.cosmart.gr/επαγγελματικη-φωτογραφιση-προιοντων/epaggelmatiki-fotografisi-proionton/

Επισκεφτείτε το website που αφορά τις φωτογραφικές μας ικανότητες.

www.chromolia.com

Ολοζώντανες, κρυστάλλινες φωτογραφίες που σου λένε μια ιστορία με την πρώτη ματια!
Οι φωτογραφίες 360 panoramas δε, είναι μια «βουτιά» στο όνειρο αφού σε «ταξιδεύουν με ταχύτητα φωτός» στον υπέροχο κόσμο τους με φανταστικά τοπία στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
www.360cities.net/profile/cosmart

Share this Post:
κατασκευη ιστοσελιδας seo